Arkadiusz Bialic
Studiował w Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie organów Józefa Serafina oraz w Hochschule für Musik we Fryburgu u Zsigmonda Száthmaryego. Odbył studia solistyczne w Hochschule für Musik und darstellende Kunst we Frankfurcie u Daniela Rotha, ukończone dyplomem Konzertexamen-Orgel. Był stypendystą Deutscher Akademischer Austauschdienst (DAAD) oraz Alfred Toepfer Stiftung. Uczestniczył w kursach mistrzowskich w zakresie wykonawstwa historycznego. Laureat międzynarodowych konkursów, w tym Schweizer Orgelwettbewerb, im. Jana Pieterszoona Sweelincka w Gdańsku oraz, jako pierwszy Polak w historii, jednego z najbardziej prestiżowych konkursów organowych Grand Prix de Chartres.
Występował na licznych festiwalach w Polsce, Hiszpanii, Francji, Niemczech, Rosji, Słowacji, Szwajcarii, na Ukrainie, we Włoszech. Brał udział w nagraniach płytowych oraz dla polskiego i słowackiego radia. Dokonał wielu prawykonań, m.in. Wziemięwzięcia Wojciecha Widłaka na festiwalu Warszawska Jesień, a także pierwszego polskiego nagrania La Nativité du Seigneur Oliviera Messiaena.
Jako pedagog związany jest z Uniwersytetem Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie oraz Akademią Muzyczną im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie. W 2017 roku uzyskał stopień doktora, a w 2019 roku doktora habilitowanego. Od 2014 roku prezes Fundacji Ars Organi im. Bronisława Rutkowskiego. Był dyrektorem artystycznym Dni Muzyki Organowej w Krakowie oraz Kromer Biecz Festival.